I'm Waiting You
Owner



Hello chingu. Thanks for dropping by! Do drop your footprint on the Cbox below. Have a nice day ahead!
-Behind my smile is everything you'll never understand-


Navigations


Story About Links Artworks


Footprints Here





Applause


Skin Made by Izzaati Aqilah
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti
Andai Salahku
Tuesday 13 May 2014 | 02:16 | 0 Comment(s)
Maafkan aku sahabat...
 Andai aku mengguriskan hatimu... 
Membuatkanmu dirimu membenci diri ini... 
Kerna semua bukan niatku... 
Bukan niatku menyakitimu... 
Bukan niatku melukaimu... 
Aku pohon maafmu... 
Aku bukan maksum... 
Aku hanyalah insan biasa yang bisa melakukan kesilapan... 

 Aku rindu... 
Rindu ditarbiah...
Ditegur bila bersalah... 
Diingatkan bila terleka... 
Dipujuk bila terluka... 
Aku rindu... 

 Sahabat...
 Diri ini hanya mampu mengungkap kata maaf... 
Maaf yang tulus dari hati... 
Sekiranya kau sudi menerima kemaafan ini... 
Air mata ini... 
Adalah air mata kegembiraan...


Older Post | Newer Post